FREDAG-LÖRDAG-SÖNDAG

Hej! 
Då börjar ännu en helg lida mot sitt slut och jag har haft två så fina lediga dagar hos min kärlek i Göteborg. I fredags hade vi en så otroligt bra och rolig kväll med våra fina vänner. Vi förfestade hemma hos Pontus innan vi gick ut och dansade precis hela natten, så sjukt kul hade jag. En sån där kväll som går lite för fort!
I lördags var jag inte alls på topp men det var det värt efter en riktigt lyckad kväll. Jag och Pontus åkte ändå in till stan en sväng för att kika i lite affärer och ta en mysig fika i Haga. Under kvällen beställde vi hem pizza, åt godis, tittade på film och bara myste. Idag har solen äntligen tittat fram så efter en lång sovmorgon och stor frukost gav vi oss ut på en två timmars skön promenad. I eftermiddag har vi haft Julia och Oliver på besök för lite fika och fotbolls-tittande. Jag var tyvärr tvungen att lämna mitt i myset för nu sitter jag på tåget hem mot Skövde igen. Det tar alltid emot lika mycket men den kommande veckan kommer trots allt gå fort då helgen börjar redan på torsdag! 
Hoppas ni har haft en lika lyckad och bra helg som jag har haft. Puss!❤️

En ynka bild från i fredags, en från i lördags och en från idag: 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0