FREDAG

Godkväll! 
Klockan elva imorses satte vi oss i en fullpackad bil och styrde mot Skåne, eller närmare bestämt Jonstorp. Här har Pontus familj ett så otroligt fint sommarhus som de nu dessutom håller på att renovera. Jag ska verkligen försöka få till ett par bilder i slutet av helgen som ger tillräckligt med rättvisa för att visa hur jäkla fint det är, helt otroligt verkligen. 
Ikväll har jag och Pontus varit ute och ätit på en jättemysig och bra restaurang med otroligt god mat. Vi har faktiskt varit tillsammans i ett halvår idag så det tyckte vi var värt att fira lite grann. Nu ligger vi i soffan och slö-tittar på en film innan vi ska krypa ner i sängen, jag är så himla trött trots att klockan bara är närmare elva. 
Hoppas ni har haft en fin långfredag och ser fram emot påskafton lika mycket som jag gör! Puss och godnatt❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0