LÖRDAG-SÖNDAG

Godkväll!
Igår hade jag en fin lördag, min enda lediga dag denna helgen. Jag och Pontus tog en lång och skön promenad i Skultorp under förmiddagen och efter det var vi på kalas. Under kvällen kom Felicia, Fredrik och Karin hem till oss för årets första grill, massor godsaker och skräckfilm. 
Idag har vi sovit ut länge och bara legat nerbäddade framför teven hela dagen och myst. Så skönt med såna dagar ibland. Vid två-tiden körde Pontus mig till KSS där jag skulle jobba ikväll. Det tog emot något enormt att åka och jobba en söndagskväll när jag bara ville ta vara på den sista tiden av helgen med min kärlek, men när jag väl kom hit kändes det väldigt bra. Det är alltid så kul att komma tillbaka och träffa alla fina kollegor igen när jag inte har varit här på länge. Just nu har vi kvällsrast och som vanligt slutar jag klockan tio ikväll. Då måste jag bara skynda mig hem och hoppa ner i sängen för imorgon börjar jag 06.30 på förskolan igen. 
Hoppas ni har haft en bra helg, det har jag. Puss!❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0