LÖRDAG-SÖNDAG

Hej! 
Igår hade jag en så otroligt fin påskafton. Under dagen hjälpte vi till med lite jobb i stugan och åt den efterlängtade påsklunchen innan vi åkte in till Ängelholm för att träffa våra vänner Oliver, Julia, Lovisa och Sarah. Efter en fika åkte vi och handlade och åkte sen hem till vår stuga där vi lagade middag, drack gott, spelade flera olika spel och skrattade tills vi fick ont i magen. En så himla lyckad kväll blev det. 
Idag har vi återigen haft en väldigt fin dag. Vi har sovit ut, njutit av det underbara vädret, varit på Ikea och det stora köpcentret Väla. Nu har jag och Pontus precis varit ute på en kall men skön promenad vid havet och snart väntar söndagsmiddag och mys resten av kvällen. Imorgon rullar bilen hem till Skövde igen och jag har som vanligt lite vemod i kroppen efter en så himla mysig och bra helg, jag trivs så bra här i Skåne, tillsammans med min extrafamilj. 
Men än är inte vår lilla minisemester över så jag ska se till att njuta nu in i det sista! 
Hoppas ni har haft en lika bra påskhelg som jag har haft. Puss!❤️

Tre från igår: 




Sex från idag: 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0