MÅNDAG

Godkväll! 
Då var det återigen måndag och jag har haft en så bra start på veckan. När vädret är så underbart som idag fylls hela kroppen av energi och motivation till allt. En så himla skön känsla! Jag har haft en bra dag på jobbet 06.30-13.30. När jag kom hem tog jag igen lite förlorad sömn från natten då jag vaknade var och varannan timme hela natten, sen hade jag massor av energi till att gå till gymmet. Jag och pappa körde ett activio-pass ihop och det var så otroligt jobbigt, svettigt, härligt och skönt. Det var så längesen jag tog ut mig på riktigt, så som man gör på ett pulsbaserat spinningpass. Jag har precis kommit hem från en fika hos morfar och nu ska jag göra mig redo för natten. Imorgon har jag en härlig dag framför mig. Jag jobbar bara 09.00-12.30, vädret ska vara lika fint som idag, jag och pappa ska ge oss ut på en löprunda ihop och inte minst så ska vi såklart fira mig och Felicia, för imorgon fyller vi år! 
Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0