MÅNDAG

Godkväll! 
Äntligen ligger jag nerbäddad i sängen (innan klockan nio!) efter en tung och jobbig dag. Jag började som vanligt 06.30 imorses och slutade 13.30, och hela dagen har jag gått runt som ett levande lik. Sprängande huvudvärk, illamående och extremt trött. När jag kom hem la jag mig direkt i sängen och sov i 1,5 timma och hade det inte varit för att jag hade satt klockan hade jag kunnat sova till imorgonbitti. Men jag drog mig motvilligt upp, åt lite mellanmål och gav mig iväg till gymmet. Det är jag glad för att jag gjorde för efter ett styrkepass följt av ett CXworx-pass var jag lite piggare. Efter dusch och kvällsmat har jag nu precis krupit ner i mina nybäddade lakan trots att klockan bara är strax innan nio. Jag börjar 07.30 imorgon och känner att jag behöver precis all sömn jag kan få, så jag ska försöka släcka lampan och sova så snart som möjligt. Jag ber till alla tänkbara gudar att jag mår bättre imorgon då jag har en lång jobbdag och inte minst en alldeles för bra vecka framför mig för att bli sjuk. 
Godnatt och puss!❤️

Jag och mina favorit-killar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0