MÅNDAG-TISDAG

Godmorgon! 
Igår började jag veckan tidigt med en uppstigning 05.00. Efter en jobbdag 06.30-13.30 åkte jag hem och tog en långpromenad i det underbara vädret. Under kvällen träffade jag min saknade vän Natalie över en lång och mysig rådhus-fika. 
Idag har jag ett väldigt kort jobbpass framför mig, 09.00-12.30, och tur är det för så förkyld och seg som jag är i kroppen idag hade jag inte orkat en minut till. I eftermiddag hade jag tänkt gå till gymmet och köra ett lugnt pass om jag känner mig piggare, sen måste jag få gjort ett par ärenden på stan innan jag resten av kvällen bara vill ligga raklång i soffan, vila, ta hand om mig själv och härda ut min snuva. 
Ha en bra dag allihop! Puss❤️


Fina Natalie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0