MÅNDAG

Hej! 
Idag har jag inte så mycket intressant att berätta, vi sitter för tillfället i bilen påväg hem från en väldigt fin och lyckad helg i Skåne. Vi är hemma vid åtta-tiden ikväll och då får jag äntligen krama om min familj som varit i Spanien i 10 dagar. 
Imorgon börjar det riktiga livet igen, det är dax att lämna det alldeles för slappa och lyxiga liv jag levt i två månader nu. Imorgon börjar jag mitt vikariat på min favoritförskola och det ska bli både kul, mysigt men också lite jobbigt att ta tag i allt. Men jag har längtat efter mina gamla vanliga rutiner som jag mår bra av så det ska trots allt bli väldigt skönt att komma tillbaka till det. Nu måste jag lägga ifrån mig telefonen innan åksjukan smyger sig på. Puss!❤️

Nu har jag tagit ett par bilder på familjen Blomquists helt fantastiskt fina sommarhus som de precis har renoverat klart. De har rivit en del av taket och gjort en övervåning av det som tidigare bara var en vind. Så jäkla snyggt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0