ONSDAG

Godkväll! 
Precis som igår så har även denna dag rullat på i världens fart och jag har haft en bra dag. Jag har jobbat 9-16 och när jag hade slutat hann jag bara fixa ett par saker på stan, packa inför helgen och äta mellanmål innan jag åkte till gymmet. Jag körde 30 minuter CXworx följt av ett 60 minuters spinningpass och det gick rent ut sagt skitbra idag! Jag var heeelt slut efteråt och känslan när klockan slog 20.10 och mitt mördar-spinning-pass var slut var så skön. Nu har jag ätit kvällsmat, duschat, gjort inpackning i håret och är snart redo för att krypa ner i sängen. Imorgon är det sista arbetspasset för denna veckan innan en härlig långhelg väntar. Att jag ska få spendera extra mycket tid med min Pontus denna helg gör mig så glad och lycklig. Efter denna fina dag och med vetenskapen om att helgen närmar sig kommer jag sova gott inatt. Godnatt!❤️

En svettig Maya och god kvällsmat: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0