ONSDAG

Hej! 
Idag har jag haft en så härlig dag och vädret har varit helt underbart. Nästan första gången jag fått se sol igen sen jag var utomlands. Imorses hann jag och Pontus morgonmysa och äta frukost ihop innan han åkte till skolan och jag gav mig ut på en skön långpromenad. Han slutade även tidigt så när han kom hem åt vi lunch ihop och gick sen ut och satte oss vid hamnen och njöt av solen. Under eftermiddagen träffade vi våra vänner Emil, David och Fredrik för en fika på en uteservering i Haga. Ikväll har vi lagat en god middag och haft en så mysig kväll tillsammans med Oliver och Julia som ett väldigt fint avslut på denna väldigt fina dag. Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft. Puss och godnatt!❤️

Det svider lite att återigen behöva skriva att jag inte har hunnit göra något Asien-inlägg än, men jag vet inte vart tiden tar vägen. Men jag ska försöka göra det så snart jag bara kan!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0