TISDAG

Hej! 
Idag har jag haft fullt upp hela dagen och fått mycket gjort. Jag har jobbat 07.30-16.00 och dagen gick fort och bra bortsett från min ständiga huvudvärk. När jag kom hem gjorde jag ett par ärenden på stan innan jag åkte upp till billingen och sprang 5 sköna kilometer i kvällssolen. Efter träningen gjorde jag ett efterlängtat och väldigt välbehövligt spontan-besök hos frisören. Det är inte klokt vad slitet mitt hår har varit efter resan och det har tagit lång tid för mig att ta tag i skiten. Men nu är det äntligen gjort och med 1 dm kortare hår känner jag mig väldigt mycket fräschare. Resten av kvällen har spenderats nerbäddad i soffan och nu har jag förflyttat mig till sängen istället. Jag ligger som vanligt nerbäddad tidigt men är det något jag prioriterar nu när jag inte känner mig helt på topp så är det sömnen. Så nu ska jag släcka lampan och njuta av tanken på att jag inte börjar förens klockan nio imorgon! Godnatt❤️


Har som vanligt inga bilder nu under de tråkiga veckodagarna, men här är en färgglad från förra sommaren! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0