TISDAG, 21 APRIL

Hej! 
Vilken fin dag jag har haft idag. Att fylla år är ju självklart inte som när man var liten längre, men det är ändå något speciellt med denna dag, att det är min dag (okej jag delar den ju faktiskt med min syster). På jobbet fick jag tusen grattis-kramar av alla barn och jag blev dessutom firad med glass och sång. Klockan 12.30 slutade jag och då hade jag hela dagen framför mig att bara njuta av dagen och framför allt det underbara vädret. Jag har varit en sväng på stan med min syster och tagit en glass på torget, varit på en långpromenad med min mamma och syster, hjälpt pappa med tårtbak, lapat sol på balkongen och nu ikväll har vi firat oss med bubbel, presenter, pappas underbara älgbiffar och världens godaste tårta. Jag fick dessutom en ny fin cykel i present av mina älskade föräldrar, så nu slipper jag cykla på mammas då min förra blev stulen. 
Nu börjar denna fina dag snart lida mot sitt slut och jag ska snart göra mig redo för natten. Puss!❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0