TISDAG

Godkväll! 
Idag har jag haft en bra dag och fått massor gjort. Jag jobbade bara 09.00-12.30 idag (mitt vikariat ligger bara på 75%) så när jag hade slutat hade jag ju nästan hela dagen kvar framför mig. Skönt med en riktig mjukstart på jobbet. Så efter en lunch tillsammans med mamma träffade jag min syster för en runda på stan för ett par ärenden. Efter det träffade vi vår saknade vän Amanda som är på besök i Skövde, för en fika i solen på rådhusets uteservering. Ikväll har jag varit uppe på berget och sprungit en runda på 5 km. Det är första löprundan på två månader så det var väldigt tugnt i benen, men samtidigt så oroligt härligt och skönt. Det finns få saker som får mig att må så bra och gör mig så glad som träning. 
Resten av kvällen har jag duschat, lagat mat och gjort matlådor, så nu känns det väldigt skönt att slå ner rumpan i soffan en stund innan det är dax att krypa ner i sängen. Puss och godnatt!❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0