TORSDAG

Hej!
Idag har jag jobbat 9-16 och vädret har varit lika härligt idag. Att jobba på förskola nu när våren är här är så otroligt härligt, när man får spendera mycket tid ute i solen. När jag kom hem åt jag lite mellanmål innan jag åkte till gymmet. Jag har inte varit där på två månader så det kändes nästan lite nervöst, som att jag hade glömt bort hur man gör. Men det var riktigt skönt att vara tillbaka och det blev i alla fall ett skönt styrkepass för överkroppen. Nu ligger jag nyduschad med kvällsmaten i magen nerbäddad i soffan och här tänker jag ligga resten av kvällen. Imorgon börjar jag inte förens klockan tio så ikväll kan jag sitta uppe lite längre med gott samvete. Puss!♥
 
 
En bild från Singapore. Jag vet att jag ännu inte har lyckats göra något Asien-inlägg, men tiden finns inte just nu. Men förr eller senare kommer det i alla fall komma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0