TORSDAG

Godkväll!
Jag måste egentligen släcka lampan och sova nu, men jag tänkte bara skriva några snabba rader här först. Idag har jag som vanligt haft en fin dag med jobb 9-16 följt av ett riktigt skönt träningspass på gymmet. Jag provade på ett nytt pass idag, "indoor", som är 1 timmes crosstrainer i grupp. Inte den roligaste timmen i mitt liv men det var sjukt jobbigt och framför allt skönt efteråt! Ikväll har jag firat in helgen lite i förskott tillsammans med Alexandra. Vi har ätit lite för mycket godsaker, tagit igen allt prat och gått igenom massor bilder från vår resa. Det är inte klokt att vi snart har varit hemma i en månad! 
Nu ska jag sova så jag snart får vakna upp till underbara fredag med en fin helg framför mig! Godnatt❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0