TORSDAG

Hej! 
Efter sex dagar i älskade Göteborg satte jag mig idag på tåget hem till Skövde igen, dock bara för en liten mellanlandning för imorgon åker vi vidare till Skåne. Jag var hemma vid lunch-tid och har under dagen varit på sjukhuset för att hämta mitt schema inför sommaren och sen hälsa på min morfar. Vid fyra-tiden kom Pontus till Skövde och då åkte vi tillsammans med mamma Sofia till hans mormor och morfar. Vi åt våfflor och satt och pratade i flera timmar, det var så mysigt att få träffa dom igen. Ikväll har vi varit och lyssnat på när Pontus lillebror Felix hade spelning med sitt band, så sjukt grymma. Nu ska vi snart krypa ner och sova. Nattinatti!❤️

Har varit dålig med kameran idag så bjuder istället på en bild på Sofia och Pontus från i lördags: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0