DEN SENASTE TIDEN

Hej! 
Nu var det alldeles för längesen jag tittade in här, men för tillfället har jag så otroligt mycket att göra att jag inte har haft en tanke på min lilla blogg.
Sen sist jag skrev har jag haft en underbar vecka i Grekland tillsammans med min Pontus. Vi var på en otroligt vacker och mysig ö som heter Karpathos som jag varmt rekommenderar er andra att åka till. Sol, värme, bad, god mat, glass, fina restauranger, jättebra hotell och väldigt mycket mys förgyllde vår fantastiska vecka. 
När vi kom hem till Sverige spenderade vi helgen hemma hos mina föräldrar. Vi hade otroligt bra väder och spenderade varje kväll ute på altanen i den varma kvällssolen. Under lördagen kom även Karin till oss och det bjöds på grillkväll. 
Början på veckan spenderades hemma i Skövde hos Pontus familj där vi har haft fullt upp med att planera, fixa och göra ärenden inför vår flytt. I tisdagskväll åkte vi till Göteborg för att packa ihop och städa det allra sista i Pontus lägenhet innan vi gjorde vår stora flytt igår. Vi bor nu i en trea istället och har precis spenderat vår allra första natt där. I helgen ska vi med hjälp av våra föräldrar fixa iordning allt så det blir precis så fint som vi vill ha det! 
Nu är vi återigen påväg till Skövde för att göra ännu fler ärenden, packa ihop det allra sista där och ta vara på sista kvällen tillsammans med Pontus familj. 
I helgen ska vi som sagt flytta det sista och göra iordning allt i vårt nya hem på riktigt, innan skolan börjar på måndag. Så som jag nämnde tidigare så har jag väldigt fullt upp just nu och har inte riktigt tid för något bloggande för tillfället. 
Så framöver får det helt enkelt eka lite tomt här tills allt lugnat sig lite! 
Puss❤️

Bjuder på en liten hög med bilder från Grekland:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0