FREDAG-LÖRDAG-SÖNDAG

Godkväll! 
Jag har haft en riktigt bra helg trots jobb  varje dag. I fredags hade vi det traditionella älskade fredagsmyset med tacos och mys tillsammans med Pontus familj. Jag var dock tvungen att lägga mig ganska tidigt då klockan stod på 05.30. I lördags jobbade jag 7-16 och eftermiddagen och kvällen spenderade jag hos Pontus mormor och morfar där även hans morbror, moster och kusiner var. Vi fikade massor gott, spelade spel, grillade till middag och satt länge och pratade. Jag och Pontus sov även över där inatt så efter frukosten ute i solen rullade vi hemåt igen. Jag hann inte vara hemma länge förens klockan hade hunnit bli jobbdags. Så nu har jag precis haft lite kvällsrast här och ska alldeles strax fortsätta jobba. Imorgon jobbar jag min allra sista dag här på KSS innan jag går på semester. Även om jag kommer sakna alla här jättemycket så ska det bli så otroligt jäkla skönt att få semester på riktigt för första gången denna sommaren! 
Nu måste jag jobba vidare. Puss!❤️

Två bilder från igår:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0