LÖR-SÖN-MÅN

Hej! 
Jag har haft en så otroligt bra helg och att jag jobbar idag känns inte alls jobbigt efter all energi jag fått av alla mina finaste vänner. I lördags hade jag och Pontus en liten sommarfest hos oss med våra bästa vänner samlade. Vi lekte flera olika lekar, drack gott, pratade, skrattade och dansade innan vi åkte in till stan för att fortsätta kvällen och natten på Husaren. En riktigt lyckad och bra kväll blev det! 
Igår hade vi en riktigt skön slappedag, så som en söndag och inte minst dagen-efter-dag ska vara. Vi åt pizza till lunch, köpte godis på hemmakväll och sen låg jag, Pontus och David i soffan hela eftermiddagen och bara myste. Under kvällen kom Morgan och Sofia hem som har varit i Skåne i deras sommarhus i hela två veckor, så under kvällen myste vi med massor gott att äta och såg en jättebra film. 
Idag har jag börjat veckan med en skön sovmorgon, frukost i solen på altanen och sen en långpromenad tillsammans med min Pontus. Efter dusch och lunch åkte jag till jobbet där jag har spenderat kvällen. Det har varit en jättebra kväll på jobbet och efter bara ett jobbpass har jag redan två dagar ledigt framför mig. Så nu ska jag och Pontus krypa ner i sängen och titta på en film.
Hoppas ni har haft en bra helg och start på veckan. Godnatt!❤️

Bilder från i lördags:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0