MÅNDAG-TISDAG

Hej! 
Igår jobbade jag min allra sista dag för sommaren och dessutom för en lång tid framöver. Det är nästan svårt att förstå att man inte ska jobba mer nu, efter att ha jobbat i två år. Trots lite vemod i kroppen över att lämna mina fina kollegor så hade jag ett sånt otroligt lyckorus i magen precis hela dagen igår. Jag har så mycket underbart att se fram emot nu att jag knappt vet vart jag ska ta vägen! 
Igår efter jobbet började jag och Pontus packa inför Grekland innan vi spenderade kvällen med våra bästa vänner. Vi åt gott, pratade och spelade spel hela kvällen, en med andra ord perfekt start på semestern. 
Idag har vi sovit ut och sen börjat dagen med morgonpromenad. Efter dusch,  packning och brunch är vi nu klara att åka till Göteborg. Vi ska spendera två nätter där innan Grekland för att bland annat gå på Kulturkalaset, skriva på kontrakt till vår nya lägenhet och fixa ett par andra ärenden på stan. Så nu ska vi åka in till stationen! Puss!❤️

Tre bilder från igår:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0