ONSDAG-TORSDAG

Hej! 
Igår njöt jag av min sista lediga dag denna veckan innan jag nu har gått på mina allra sista jobbdagar. Jag hade en perfekt ledig dag innehållande sovmorgon, hårdträning på gymmet och några timmar på stan med Pontus för lite inredningsinspiratons-tittande. Under kvällen var jag, Pontus, Morgan och Sofia på Laserdome där vi spelade Shuffleboard. Ett riktigt roligt spel som jag definitivt kommer göra fler gånger! Kvällen avslutades med en jättegod middag på altanen innan jag var tvungen att hoppa i säng ganska tidigt då klockan stod på 05.30. 
Idag har jag jobbat och dagen har varit så sjukt stressig och jobbig men samtidigt rolig. Direkt efter jobbet åkte jag till arenan där jag simmade i en timma och nu har jag precis kommit hem och slängt mig i sängen. Jag är precis slut i kroppen och tänker inte röra mig många fler meter idag mer än till köket och soffan. Imorgon väntar återigen jobb precis som resten av helgen också gör. Men när det känns tungt att ha en hel helg full av jobb framför mig försöker jag påminna mig själv om att det idag bara är EN enda vecka kvar tills jag åker till Grekland med min kärlek! 
Puss❤️

Bilder från igårkväll:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0