TISDAG-ONSDAG

Godkväll! 
Igår hade jag en fin kväll tillsammans med Pontus, David, Karin och Rasmus. Vi lagade en god middag hemma hos David innan vi gick och lyssnade på Markus Krunegård. 
Idag har jag precis som igår, haft en jättebra dag. Efter en skön sovmorgon åkte vi in till stan för att skriva på papper till vår nya lägenhet. Efter det gick vi på stan och gjorde massor ärenden innan vi träffade en hel hög med vänner för en magiskt god lunch på Ritz. Det var så kul och mysigt att få träffa alla och jag är så himla glad att vi alla har flyttat till Göteborg. Det är inte alla som flyttar till en ny stad och dessutom får med sina gamla bästa vänner med sig. 
Ikväll har jag och Pontus tagit med oss kvällsmaten till hamnen och suttit på bryggan i solen och ätit. Jag bara älskar att vi bor ett stenkast från havet. Nu har vi packat ihop det sista och gjort oss klara för att åka imorgonbitti klockan 05.00. Det ska bli så obeskrivligt skönt att komma bort till värme och sol, tillsammans med min stora kärlek. 
Nu ska vi krypa ner i sängen och somna till en film! Puss❤️

Bilder från igårkväll:
Bilder från ikväll:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0