TISDAG

Godkväll!
Idag har jag haft en så himla fin ledig dag. Jag har sovit ut, vaknat upp till solsken och börjat dagen med en långfrukost ute på altanen tillsammans med min andra familj. Under dagen åkte jag, Pontus, Karin och David till Lidköping där vi besökte Rörstrand och strosade runt bland andra inredningsbutiker. En god lunch i solen hann vi också med innan vi rullade hem igen. Ikväll har jag, Pontus och David varit ute på en långpromenad och sen har vi myst här hemma med Morgan och Sofia. Vi har grillat lax till middag, suttit länge och pratat och planerat massor inför min och Pontus lägenhet som vi ska (förhoppningsvis) byta till snart. Nu har vi precis krupit ner i sängen så nu ska vi sova! Nattinatti❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0