DAN FÖRE DOPPAREDAN

Godkväll!
Det är dan före dopparedan och vi har haft fullt upp hela dagen. Jag var uppe ganska tidigt för att följa med pappa in till stan och göra de sista jul-ärendena. Vid lunchtid var jag, pappa och mamma på gymmet som mina föräldrar tränar på och jag blev helt mållös. Det var ett så himla fint och bra gym och just nu känns Nordic Wellness som jag själv tränar på så himla tråkigt och dåligt. Men jag får passa på att träna här varje gång jag kommer hit! Idag körde i alla fall jag och pappa två pass ihop, spinning och CXworx. Jag var heeeelt slut efteråt och det var så himla skönt! Under dagen anlände även mina syskon så nu ikväll har vi haft familjemiddag med hela familjen samlad för första gången på ett år! 
Nu är granen klädd, köttbullarna rullade, julskinkan står i ugnen och jag har precis lagt in min allra första egna sill. Det blev en blandning med smak av lingon och rosépeppar, jättegott! 
Vi har självklart också hunnit spela Bingolotto och haft/har uppesittarkväll, och nu ska vi provsmaka julskinkan. 
Hoppas alla får en fin jul, det ska jag ha! Puss❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0