FREDAG 18/12

Hej fina fredag! 
Idag är jag ledig, eller jag har självstudiedag, och jag har precis som sist inte ägnat mycket tid åt några studier. Men jag har haft fullt upp ändå med sovmorgon till halv nio, frukostmys tillsammans med Pontus och sen gick jag till gymmet. Jag hade inte riktigt planerat vad jag skulle träna så jag bestämde mig för att bara gå dit och göra precis det jag kände för. Jag hade så otroligt mycket energi och motivation, det var längesen det kändes så otroligt härligt att träna! Det är så skönt att träna utan minsta krav och måsten. Så jag gick nöjd hem efter 30 minuter på crosstrainern följt av lite olika stykeövningar som jag gillar allra bäst. 
Efter lunchen åkte jag och klippte mig och nu är jag återigen korthårig, denna gång vågade jag faktiskt klippa ännu lite kortare än sist. 
Nu ska jag ställa mig köket och baka julgodis innan jag och Pontus ska ha ett riktigt typiskt fredagsmys med tacos och godsaker!
Puss❤️

Har numera nästan axelkort hår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0