FREDAG-LÖRDAG-SÖNDAG

Hej! 
Nu har ett par dagar i min hemstad Skövde passerat och jag har haft det jättemysigt och bra. I fredags träffade jag vänner jag inte sett på länge och vi hade en så himla bra förfest hemma hos Felicia innan den traditionella juldags-utgången på Bogrens. I lördags fick vi inte många knop gjorda utan dagen spenderades mestadels i sängen. Men under kvällen kom vi trots allt ut på en promenad följt av pizza till middag och film-mys med Pontus familjEfter lunch idag åkte vi hem till mina föräldrar. Pontus föräldrar var så söta och körde oss, och vi kunde då dessutom ta en mysig fika tillsammans allihop. 
Vi har ätit pappas underbara älg-biffar till middag ikväll och nu ligger vi nerbäddade i soffan framför en film. Puss!❤️

Har bara lyckats få till en enda bild under de senaste dagarna, men den blev i alla fall på mig och min bästa vän David: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0