JAG ÄR TILLBAKA

Hej!
Det var inte igår, det var närmare bestämt över 4 månader sen och jag måste erkänna att jag saknar att få titta in här och skriva av mig ibland. Det har ju hänt så otroligt mycket i mitt liv sen sist jag skrev så jag vet faktiskt knappt vart jag ska börja. 
Jag har bland annat flyttat till Göteborg, blivit sambo, börjat plugga på Hälsopromotionsprogrammet, lärt känna massor nya och fina människor, och mycket mycket mer. 

Jag tänkte inte skriva så mycket mer just nu utan försöka summera denna missade tid lite senare. För nu ska jag och Pontus städa upp efter vår mysiga tredje-advent-frukost och sen åka in till stan och julhandla! Puss❤️

En bild från igårkväll då vi myste runt på Jul på Liseberg:

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att se dig här igen! <3

Svar: Jaa ni måste ju få följa med i vårt liv så ni inte missar allt! <3
mkihlstrand.blogg.se

2015-12-13 @ 16:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0