JULAFTON & JULDAGEN

Hej och god jul!
Jag har precis som varje år haft en väldigt fin julafton. Dagen bestod av frukost framför brasan, långpromenad i skogen, julbord, massor fika och julgodis, Kalle anka, julklappar, kvällsbad i badtunnan, julklappsspelet, tomtegröt och ännu mera spel och godis. En som vanligt väldigt mysig dag endast bestående av mys tillsammans med nära och kära. 
Idag har jag njutit av en skön sovmorgon, ätit god långfrukost, duschat, ätit jullunch (visst är det mycket godare dagen efter?) och sen packat ihop mig för att åka till Skövde. Jag sitter nu på tåget för att spendera några dagar hos Pontus familj och det ska bli så himla mysigt. Ikväll ska vi dock träffa våra fina och saknade vänner för den traditionella juldags-utgången. Det var ju så himla längesen jag var ute i Skövde så det ska bli så kul!
Nu är tåget snart framme och jag ska äntligen få pussa på min Pontus igen! Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0