MÅNDAG 21/12

Hej!
Måndag och en ny lite extra härlig vecka är här. Jag började min vecka med tidig uppstigning och skola 8-12. Pontus slutade också tidigt så vi åkte hem ihop och lagade lunch tillsammans. Under eftermiddagen har jag varit på gymmet och svettats lite. Det blev ett ganska lugnt men skönt styrkepass. Nu sitter vi och myser i soffan med min favoritkvällsmat, nybakta scones. Pontus har gått på jullov men jag har en föreläsning kvar, imorgon klockan 13-17. Men sen går jag också på jullov och det ska jag fira med att åka hem till mina saknade älskade föräldrar! Det ska bli så himla skönt att få vara ledig på riktigt, lämna plugget åt sidan ett tag och njuta av att träffa alla nära och kära!
Puss❤️

Kvällens mys:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0