MÅNDAG 28/12

Hej!
Sista dagen hemma hos min föräldrar börjar lida mot sitt slut och imorgon åker vi återigen hem till Göteborg. Även om jag älskar att vara här så längtar jag så himla mycket efter vår älskade lägenhet, där trivs jag så bra tillsammans med världens bästa sambo. Det känns faktiskt lite vemodigt att julen är över och att verkligheten börjar komma ifatt en lite smått. Men än är inte allt över för vi har ju nyår kvar, som jag ser fram emot så himla mycket. 
Idag har vi i alla fall haft en fin dag. Efter frukosten åkte vi in till Alingsås för lite shopping. Sen har vi mest myst runt här hemma, tagit en promenad i kylan och ätit en underbart god middag följt av efterrätt. Senare på kvällen intog vi badtunnan för en stunds avkoppling i värmen. Nu ska vi släcka lampan och sova! Godnatt❤️

Ikväll åt vi ungefär samma rätt som jag åt förra lördagen hemma hos David, det finns ju nästan inget godare än färskpasta med alla möjliga goda tillbehör! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0