ONSDAG 16/12

Hejsan! 
Idag har jag haft föreläsningar 9-12 och den tiden sprang faktiskt bara förbi. Jag läser fysiologi just nu och även om det är en väldig tung kurs så är den ändå väldigt intressant. Det är ju så mycket lättare att ta sig igenom långa föreläsningar när det handlar om något intressant som man verkligen vill veta mer om!
Efter skolan kom jag hem till Pontus som gjorde lunch till oss, lyx att både ha någon som fixar lunchen när man kommer hem hungrig men att dessutom också ha någon att äta lunchen med. Vi gav oss ut på en riktig långpromenad under eftermiddagen och sen gick vi och handlade. Nu har vi precis ätit kvällsmat och ligger i soffan framför "bonde söker fru". Även om jag inte vill erkänna det så är det ju ett av mina favoritprogram! 
Imorgon börjar jag klockan åtta så ikväll ska jag hoppa i säng tidigt! Puss❤️

Jag tänkte smygstarta med två bilder på vårt fina kök här hemma, som jag tog i höstas. Jag ska visa fler bilder på resten av lägenheten senare men här är i alla fall en lite smygkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0