SÖNDAG 20/12

Godkväll!
Idag har jag haft en så skön och lugn dag. Jag vaknade vid halv elva och började dagen med en lång och varm dusch. Sen njöt jag av en god frukost i soffan tillsammans med min Pontus. Vid två-tiden åkte vi till Göteborgs Operan där vi träffade mamma för att gå på min pappas jul-föreställning. Det var så himla bra, verkligen den bästa föreställningen jag sett på länge! 
Efter att bara ha hunnit ätit frukost var vi helt utsvultna vid halv fem-tiden så jag och Pontus köpte med oss pizza hem. Nu ligger vi i soffan och smakar på lite av mitt julgodis jag har bakat samtidigt som favoritprogrammet går på teven, Solsidan. Imorgon börjar vi båda klockan åtta så ikväll blir det tidig läggdags! Puss❤️

Jag bakade salta mandlar-chokladfudge igår som även dom blev magiskt goda. Man måste tro att vi badar i julgodis här hemma just nu, men nästan allt jag bakar ska jag ta med hem till mina föräldrar som vi ska ha på jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0