FREDAG

Hej!
Idag vaknade jag av mig själv redan halv åtta, förmodligen stress i kroppen som gjorde att min kropp inte ville sova ut ordentligt. Men det var samtidigt skönt eftersom jag hade en hel del att stå i idag. Hela morgonen och förmiddagen har jag stått i köket för att baka efterrätten inför morgondagens firande av Karin och Annas 22-årsdag. Det skulle bli två stycken New york-cheesecake men när jag skulle ställa in den första i ugnen lossnade bottnen på formen och all kaksmet åkte ner i golvet. Jag trodde jag skulle sprängas av ilska. Efter lite tårar började jag om från början och tillslut blev det i alla fall en, förhoppningsvis god cheesecake. Jag har även hunnit packa klart nästan allt inför måndag och sen kom min saknade Pontus till Skövde. Ikväll har vi varit hemma hos hans familj på en gudomlig middag och fredagsmys, och det var lika mysigt som alltid. 
Nu ska vi släcka lampan och sova! Hoppas ni har haft en fin fredag. Puss och godnatt!❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0