LÖRDAG-SÖNDAG

Godmorgon! 
Igår hade jag en väldigt fin och bra lördag där det inte fanns tid för något bloggande. Frukost och mysmorgon med Pontus och hans familj, en liten tur på stan under dagen och en mysig fika hos Pontus fina mormor och morfar på eftermiddagen. Under kvällen hade våra vänner Anna och Karin 22-års, eller tillsammans 44-årsfest, och det blev en så otroligt fin och lyckad kväll. Helt otroligt god mat, underbara vänner, sång, spel och skratt bjöd middag och förfesten på innan vi åkte in till stan och dansade oss svettiga på Bogrens. 
Nu ligger mina nattkompisar Pontus, Felicia och Fredrik och sover som stockar och jag kan som vanligt inte sova. Jag tänkte snart gå upp och fixa någon god frukost innan dagens alla planer sätts igång. Jag ska hinna packa klart det sista, ha hejdå-fika hos min morfar, ha en liten avskedsmiddag med familjen och inte minst bara ta vara på varenda minut tillsammans med min Pontus innan han åker hem till Göteborg ikväll. 
Ha en fin söndag allihop. Puss!❤️











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0