MÅNDAG

Hej! 
Då var det måndag och exakt en vecka kvar tills jag lämnar gråa och kalla Sverige. Det borde kännas underbart men just nu lider jag mest av extrem resfeber. Jag hoppas och tror att det kommer gå över när jag väl kommit iväg, men det är tiden innan som är så otroligt stressig och jobbig. Tankar som "har jag verkligen tänkt på allt som jag måste ha med mig?", "kommer vi ens klara oss där borta?" och "jag ska alltså vara utan min älskade familj och pojkvän i 46 långa dagar, kommer jag ens kunna njuta av livet i Asien?", snurrar ständigt runt i mitt huvud.  Det märks förmodligen ganska tydligt att jag aldrig har gjort en sådan här reda förut, att jag helt enkelt är väldigt osäker. 
Idag vaknade jag upp med lite måndagsångest i kroppen och sa hejdå till Pontus lägenhet, för två månader. Just nu sitter jag på tåget hem till Skövde och i eftermiddag ska jag försöka få gjort massor nytta som måste bli gjort denna vecka. Jag ska tvätta allt jag ska ha med mig, börja lite smått att lägga fram saker som så småningom ska packas ner och sen träffa Alexandra för att fixa med lite papper mm. Eftersom jag jobbar tisdag, onsdag och torsdag denna veckan måste jag göra så mycket jag kan nu när jag väl är ledig, för innan helgen vill jag vara klar med allt. Då vill jag kunna fokusera på att bara spendera tid med min kärlek, familj och vänner. 
Ha en bra måndag och vecka allihop, det ska jag försöka ha. Puss!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0