ONSDAG

Hej!
Idag har jag äntligen jobbat på KSS igen efter ganska lång tid sen sist och det har varit en lugn och bra dag. Jag jobbade som vanligt 7-16 och när jag hade slutat åkte jag direkt till gymmet. Det blev ett konditionspass bestående av 30 minuter löpning följt av 30 minuter crosstrainer. Efter träningen hann jag bara hem för att duscha och slänga i mig lite kvällsmat innan jag åkte hem till Natalie. Vi har haft en lika mysig kväll som alltid tillsammans med gott att äta och massor prat. Nu ligger jag nerbäddad i sängen och är redo att somna när som helst. Imorgon jobbar jag ett kvällspass på KSS så jag tänkte unna mig en skön sovmorgon innan jag har fullt upp med saker jag ska hinna med innan jobbet. Puss och godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0