SÖNDAG

Godkväll! 
Det blev en riktigt trevlig och fin kväll igår, men skönt nog slutade den inte lika sent som vanligt. Här i Göteborg stänger ju krogarna klockan fem så halva söndagen brukar mestadels sovas bort. Men igår var vi nöjda redan vid två-tiden vilket trots allt kändes väldigt skönt, jag gillar ju att ta vara på varje dag. Så idag har vi haft en mysig söndag jag, Pontus och Felicia. Vi började dagen med en stor och god frukost innan vi fräschade till oss och åkte in till stan. Vi strosade omkring, småshoppade lite och åt en sen lunch på ett mysigt fik i Haga. Efter det sa vi hejdå till Felicia som åkte hem till Skövde igen. 
Jag och Pontus har precis ätit middag (rester från fredagens gudomliga tacopaj) vid nya soffbordet framför gårdagens Gladiatorerna och nu ska vi sätta på en film och äta min förhoppningsvis goda center-kladdkaka som jag bakade nu i eftermiddag. Det är sista kvällen och natten jag spenderar här i Pontus lägenhet på två långa månader, vilket känns jättesorgligt. Jag älskar att vara här och min separationsångest över att lämna min kärlek är så enorm att jag inte ens kan njuta av att jag faktiskt ska åka på min livs resa. Men det är en hel vecka kvar och nästa helg ska jag samla på mig så många pussar att jag klarar mig de 46 långa dagar vi kommer vara utan varandra. 
Nu ska vi fortsätta vårt söndagsmys! Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har haft. Puss!❤️

Dagens goda frukost:

Lunch i Haga: 
Söndagsmiddag i soffan: 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0