SÖNDAGKVÄLL

Godkväll! 
Då var väskan helt färdig-packad och jag är redo för nästan 7 veckor i Asien. Denna dag har varit så mysig men samtidigt så tung och jobbig. Att säga hejdå för en lång tid är det värsta som finns. När tårarna liksom aldrig vill ta slut och allt bara känns hopplöst för en stund, samtidigt som man plötsligt kommer på vad man faktiskt har framför sig. Då fylls man av glädje och förväntan och alla de där känslorna blandas ihop och jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Just nu vill jag bara åka. Komma förbi det här jobbiga stadiet helt och hållet och bara fokusera på framtiden och det stora äventyr som vi har framför oss. 
Jag sitter just nu och myser med mina älskade päron framför en film men snart tänkte jag krypa ner i sängen. Imorgon klockan 07.30 går tåget till Göteborg och resan kan börja! 
Jag ska självklart uppdatera er så fort jag får chansen och förhoppningsvis ska bloggen fortsätta fyllas med mina gamla vanliga dags-inlägg, men nu mera i en lite varmare och behagligare miljö än här hemma i Sverige.

Jag fick två så fina hejdå-presenter av min Pontus. En berlock med bokstaven P och en ask med 46 lappar, en för varje dag jag är borta. Sjukt nog hade jag gjort precis samma sak till honom, en ask med 46 stycken kort med en liten text på för varje dag vi är ifrån varandra! Väldigt märkligt att vi tänkt precis likadant men vi blev lika glada båda två. Då känns avståndet inte riktigt lika långt mellan oss.❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0