FREDAG

Hej underbara fredag! 
Idag var jag uppe med tuppen för att börja dagen med en timmes skön PW i mörkret. Efter dusch, frukost och packning gick jag mot tåget där jag sitter nu. Solen skiner och jag har trots alldeles för lite jobb denna veckan härliga fredagskänslor i kroppen. När jag kommer fram till Göteborg ska jag gå på choklad-massage som jag fick av mina fina vänner när jag fyllde 20, men som jag inte har hunnit utnyttja. Det ska bli helt underbart och så välbehövligt! Sen ska jag åka hem till Lindholmen och äntligen träffa min Pontus igen. Ikväll ska vi träffa några vänner för ett glas eller två på något mysigt ställe i stan. En väldigt bra början på denna fina helg! 
Ha en underbar fredag allihop. Puss!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0