FREDAG-LÖRDAG-SÖNDAG

Hej! 
Då har ännu en helg sprungit förbi och min har varit så fantastisk och perfekt från början till slut. Direkt efter jobbet i fredags satte jag mig som sagt på tåget till Göteborg, till min Pontus. Jag möttes av en så fin och god fredagsmiddag som vi avnjöt innan vi gjorde det vi är allra bäst på, gick på bio. Vi såg "Taken 3" som var riktigt spännande och bra. Jag älskar både ettan och tvåan och tänk att de ännu en gång lyckades göra en lika bra för tredje gången! Jag hade i alla fall inte kunnat börja helgen på ett bättre sätt. I lördags började vi dagen med en långpromenad i fina Lindholmen följt av en god frukost/brunch. Under dagen träffade vi David på stan för ett par ärenden (jag köpte bland annat en iPhone 6, så jäkla glad och nöjd!!!) innan vi åkte hem, åt middag och gjorde oss redo för kvällen. Vår fina vän Hanna bjöd nämligen på en otroligt trevlig och rolig födelsedags-förfest innan vi intog dansgolvet och dansade precis hela natten. En så himla lyckad och rolig kväll blev det! 
Idag har jag och P gjort minsta möjliga och bara myst tillsammans innan jag vid fem-tiden var tvungen att bege mig hem mot Skövde igen. Det gör lika ont varje gång att behöva lämna det som får mig att må som allra bäst. Men väl hemma möttes jag av min syster, massor godsaker och söndagsmys till världens finaste och sorgligaste film ("You're not you", rekommenderar tusen gånger om!) så jag hade nog inte kunnat avsluta helgen på ett mycket bättre sätt trots allt. Nu ska jag släcka lampan och sova så jag är redo ifall det skulle ringa något jobb imorgon. Hoppas ni har haft en lika fin helg som jag har haft! Puss och godnatt❤️

Tre bilder från igår:



Min och Pontus goda frukost:
Söndagsmys med min syster:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0