FREDAG-LÖRDAG

Hej!
Igår efter jobbet hann jag bara hem och packa ihop mina saker innan jag satte mig på tåget till Göteborg. Väl hemma hos Pontus möttes jag av matlagning i full gång och det blev inget mindre än tacopaj, världens godaste. Resten av kvällen fredagsmyset vi med godsaker till en bra film. 
Idag var vi uppe ganska tidigt eftersom vi hade planerat att spendera dagen på Ikea. Vi köpte nytt soffbord och lite andra småsaker till Pontus lägenhet och det blev så fint så! Jag har precis varit och handlat inför kvällen och ligger nu och tar igen mig i soffan i väntan på att min syster ska komma. Ikväll ska vi nämligen äta en god middag här hemma innan vi ska träffa våra fina killar Emil och Fredrik för några glas ute. Senare ska vi till jazz-huset där vår vän Hanna spelar med sitt band ikväll. Jag tror det kommer bli en riktigt fin kväll!
Ha en bra lördag allihop. Puss!❤️

Bjuder på en bild på dagens goda lunch på Ikea:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0