FREDAG

Godkväll! 
Det är inte klokt vad man är dag-blind nu i all ledighet, att det är veckans bästa dag idag känns ju inte riktigt lika fantastiskt som det brukar direkt. Men jag har haft en fin dag, fredagar kan trots allt inte bli dåliga. 
Efter sovmorgon och frukost gick jag till affären och handlade inför vår lunch som vi skulle bjuda Pontus föräldrar på. Jag gjorde lax, potatis, rom-sås och sallad tills de tittade in vid ett-tiden. Efter lunchen satte vi oss allihop i bilen (fick även med mig Pontus hem!) och åkte hem till Skövde. Även om jag älskar att vara i Göteborg hos Pontus var det väldigt skönt och mysigt att få komma hem till mina päron som jag inte träffat på en vecka. Ikväll har vi ätit middag och myst hemma hos morfar och senare nu ikväll har jag och mamma tittat på den mysiga filmen "Endless love". Nu ska jag krypa ner i min saknade säng och sova! Godnatt❤️

En bild på min och Pontus goda pannkaksfrukost vi åt i onsdags:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0