GOTT NYTT ÅR

Hej och gott nytt år! 
Då var det plötligt år 2015 och jag firade in det nya året på absolut bästa sätt. Jag hade en så otroligt trevlig, fin, bra och lyckad nyår tillsammans med mina bästa vänner. Emil och Julia bjöd på en helt underbar middag bestående av löjroms-toast till förrätt, lammytterfilé med potatiskaka och rödvinsås till varmrätt och slutligen chokladpavlova till efterrätt. När klockan närmade sig tolv gick vi till Götaplatsen och firade in det nya året tillsammans med flera hundratals andra glada människor, innan kvällen fortsatte hemma hos Emil. Jag kunde verkligen inte fått ett bättre avslut på 2014 och början på 2015! 
Idag vaknade vi inte förens klockan ett och har under dagen bara hunnit träffa Karin och David för varsin pizza. Nu ligger jag återigen nerbäddad i sängen efter en välbehövlig dusch och tänkte blunda en stund. Ikväll kommer David och myser med mig och Pontus så då ska vi äta massor godis och titta på film, så som en bakisdag/kväll ska vara.

Hoppas ni hade en lika underbar nyår som jag hade. Nu ska jag bjuda på ett par bilder från min fina kväll:













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0