LÖRDAG-SÖNDAG

Godmorgon! 
Igår hade jag en underbar lördag från morgon till kväll, en riktig heldag med bara min Pontus. Vi började dagen med en extra god lördagsfrukost (salami & brieost-baguetter) innan vi trotsade snöstormen och åkte in till stan. Vi kikade i några affärer, strosade omkring och åt en god och mysig lång-lunch/fika i Haga och småshoppade lite till innan klockan blev mycket och vi åkte hem igen. Under kvällen lagade vi tacos till middag och resten av kvällen spenderades i soffan framför en bra film med massor godis. 

Jag vaknade för en liten stund sen och som vanligt sover Pontus som en stock. Men jag tänkte snart väcka honom så vi kan äta en god frukost och sen ge oss ut på en långpromenad i det härliga vädret. Jag funderar på att chansa och åka hem imorgon istället, jag vill verkligen inte åka hem idag. Det får vara värt att missa en eventuell jobbdag för att få spendera tid med den som får mig att må bäst. 
Ha en fin söndag allihop, det ska jag ha! Puss❤️

Ett par bilder från igår:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0