LÖRDAG

Hej! 
Idag vaknade jag upp till härligt solsken efter en lång sovmorgon. Jag förstår inte vad det är med mig, antingen är jag inne i en period då jag vaknar runt sju-tiden varje dag eller så är jag i den perioden jag är i nu, då jag bara inte kan ta mig upp före klockan tio. Men man får väl passa på när man är ledig! Efter frukosten gjorde jag ett par ärenden på stan, tog en långpromenad med Wille och gick sen till gymmet och körde 1 timma styrketräning. Efter lunch och dusch har jag varit och handlat middag för ikväll, städat lite här hemma och nu ligger jag nerbäddad i ihop med min syster och slö-tittar på film. Snart ska jag göra mig iordning och börja laga tacos som jag ska bjuda min Pontus på innan vi ska gå på bio senare ikväll. Jag älskar att gå på bio, så perfekt lördagsmys. 
Hoppas ni får en fin lördagkväll allihop, det ska jag ha!❤️

Kvällens bio som vi ska se: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0