MÅNDAG

Godkväll! 
En ledig måndag, eller rättare sagt arbetslös måndag har precis passerat och jag har trots allt haft en fin dag. Även om jag behöver allt jobb jag kan få så kan jag inte låta bli att känna mig lite lättad och glad när jag vaknar och inser att ingen har ringt och att jag har en ledig dag framför mig. Jag har haft en riktig fixar-dag och fått gjort mycket bra saker, både på stan och hemma. Det är bara 21 dagar tills jag lämnar Sverige för 7 veckor på resande fot så det finns en hel del att fixa med nu innan. Ikväll har jag varit på gymmet för lite egen styrketräning följt av ett CXworx-pass. Efter dusch och kvällsmat tittade min fina vän, och rese-kompis, Alexandra in för lite planerande, ta-igen-prat och mys. 
Nu har jag krupit ner i sängen och tänkte pilla lite med datorn innan det är dax att sova. Hoppas ni har haft en bra start på veckan allihop! Puss❤️

En bild på mig och min kärlek får pryda bloggen idag: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0