MÅNDAG

Godkväll! 
Att börja veckan och måndagen med att vakna upp bredvid min kärlek var det bästa beslutet på länge. När han åkte till skolan vid åtta-tiden somnade jag om och sov till klockan tio. Vid tolv satte jag mig på tåget hem till Skövde, med den vanliga vemodiga känslan i magen. Fyra långa dagar väntar innan jag får åka tillbaka och pussa på min Pontus igen. 
Under dagen har jag fått gjort lite nytta här hemma och tittat ikapp ett par tv-program. Ikväll har jag varit på gymmet och kört ett eget skönt och lätt styrkepass följt av mitt älskade favoritpass CXworx. Jag har precis duschat och ätit kvällsmat och nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska läsa några kapitel ur min nya bok. Imorgon ska jag äntligen jobba på Skogens förskola, där jag jobbade heltid under en lång tid för ett år sen. Jag har verkligen saknat att vara där så det ska bli så himla kul! Så nu ska jag se till att somna i tid så jag är pigg och redo för en lång arbetsdag på min favorit-förskola. Godnatt!❤️

I brist på några nya bilder bjuder jag på en gos-bild på mig och Pontus:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sgsbostäder Lindholmen?:)

Svar: Det stämmer! :)
mkihlstrand.blogg.se

2015-03-03 @ 21:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0