MÅNDAG

Godkväll! 
Idag har jag haft en så fin och mysig dag tillsammans med Pontus och min syster. Efter en skön sovmorgon och god frukost mötte vi upp Felicia för en långpromenad i det underbara vädret. Eftersom Pontus familj bor i Skultorp, fick jag äntligen gå min gamla älskade runda som jag alltid gick/sprang förr när jag också bodde där. Jag blev så nostalgisk i hela kroppen, det är inte klokt vad jag saknar mitt gamla barndomshem. Efter dusch och lunch satte vi oss i bilen för en roadtrip till Hjo, där vi bl.a. småshoppade lite på hem&hobby. Ikväll har vi ätit middag på Prima, legat nerbäddade i sängen till den nya Beck-filmen och ätit fruktsallad och glass. Nu ska vi sätta på en till film innan läggdags! Godnatt och puss!❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0