ONSDAG

Godkväll! 
Idag har jag jobbat 07.30-16.00 på Vasakullen och dagen har rullat på som vanligt. Jag saknar att jobba på KSS något enormt men att få vara med barn hela dagarna är inte så dumt det heller. Det största plusset med att jobba på förskola är ju definitivt att det endast är dagpass och framför allt måndag-fredag. Att Vasakullens förskola dessutom ligger precis mitt emot vår lägenhet är ju verkligen inget att klaga på det heller! Efter jobbet gick jag bara hem och åt lite mellanmål innan jag cyklade till gymmet. Det blev ett konditionspass idag bestående av 30 minuter löpning, 30 minuter crosstrainer och slutligen 1000 hopp med hopprep, svettigt och skönt pass! Resten av kvällen har jag bara duschat, ätit kvällsmat och tittat på favoritprogramet Sveriges mästerkock. Klockan är inte mer än kvart över nio men jag ligger redan nerbäddad. Det är så skönt att kunna ligga och varva ner en stund innan det är dax att sova. Imorgon börjar jag inte förens 08.45 så om jag somnar snart hinner jag samla på mig massor med timmar sömn, det är ju en så skön känsla! Godnatt allihop❤️

Min goda och enkla kvällsmat efter träningen, grönsaksomelett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0