ONSDAG

Godkväll! 
Precis som igår så har ännu en dag utan jobb passerat. Det är fruktansvärt stressande att inte veta om eller när jag ska få jobba igen, men och andra sidan tänker jag på att jag åker om 19 dagar och lika gärna kan smygstarta min semester nu. På ett eller annat sätt lyckas dessa långa dagar ändå springa förbi ganska bra ändå tack vare träning, hemma-fix och små-ärenden. Idag har jag haft en riktigt skön dag och ikväll har jag avverkat ett så himla bra och svettigt pass på gymmet bestående av 45 minuter intervaller på löpbandet följt av ett CXworx-pass. Efter träningen träffade jag mina fina tjejer Karin, Anna och Felicia för en lång och mysig pratstund och fika på Pims. 
Nu ska jag släcka lampan och sova, för som vanligt måste jag ju ändå vara redo ifall det skulle ringa jobb tidigt imorgonbitti.. Godnatt!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0